2017 Segovia Bivac II

Bivac II Cercedilla - Alto del León - Càmping Valle Enmedio Peguerinos (22 km)

El segon dia de bivac va començar un poc més tard que l’anterior, ja que la jornada de hui no presentava cap dificultat més enllà de la distància, que era semblant a la d'ahir. Ens alçàrem a les 08:00, i després de rentar-se la cara, d’arreplegar les motxilles i desdejunar vàrem abandonar el poliesportiu, sofrint abans de començar un parell de baixes. Massa gelatos, papas y cacados..!!

El camí discorre per una pista forestal ben ampla, i com a tal, l'emprem per a fer la clàssica filà mora entre els jovents del CJA. El sol ja comença a picar de bon matí, però tenim gorres, protector solar, aigua i menjar. Res ens podrà aturar. Recorreguem el camí en direcció sud cap al Alto del León, per a creuar a l'altra cara de la serra. La pista va per la part de baix i contrària a la senda de la jornada anterior, que anava per la cresta, la qual es pot observar en determinats llocs del camí. Malgrat no tindre dificultat pel desnivell, el pas és digne d'una horda de zombies. El "coche escoba" comença a omplir-se poc a poc amb alguns ressagats.Finalment arribem al Alto del León, i amb molta precaució, creuem a l'altra banda de la serra per continuar la jornada, parant prèviament a esmorzar i fer-nos un refresc, que ens proporcionarà l'energia per continuar.

Més tard iniciem l'última i pràcticament única ascensió fins al mirador, on gaudim d'una meravellosa vista de la serra Guadarrama, del recorregut que férem ahir i de les muntanyes que tenim a l'altra banda. Dinem acollits per l'ombra d'uns arbres i més tard continuem fins el càmping, on ens espera la piscina, digna de les millors glaceres de l'Antàrtica. Ja per la vesprada i una vegada instal·lats a la parcel·la on farem nit, arriben els homes de bricomania disposats a muntar el tendal per a la rosada i a dur-nos el sopar. No podem acabar la jornada sense remarcar que hem fet nous amics que ens acompanyaran la resta del bivac, les nostres amigues i veïnes les bambolles. Algunes tenen personalitat pròpia i tot donat el tamany. Com que el bivac ens ha unit com a companys, dormim fet una gran pinya. Això, i que de matinada el fred et podia deixar el cul pelat.